TvaLaska.cz

shoptet
Prodej: 2 490 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Rádi bychom předali naši „lásku“ do rukou nového majitele, který bude mít na tuto značku prostor ji dále budovat. O Značce Značku a eshop TvaLaska jsme založili s manželkou...

Hodnota e-shopu

2 490 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

4 351 000 Kč

EBITDA za poslední rok

350 000 Kč

Stáří e-shopu

2 až 3 roky

Majitel e-shopu

TvaLaska s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

59 000 UN

O projektu

Rádi bychom předali naši „lásku“ do rukou nového majitele, který bude mít na tuto značku prostor ji dále budovat.

O Značce

Značku a eshop TvaLaska jsme založili s manželkou před 3 lety. Během tří let  se nám povedlo reinvestovat všechny zisky a vytvořit funkční ziskovou firmu s ročním obratem přes 4,4 mil.  Kč a ziskem 8-10%. Aktuální časovou investicí cca 10 hodin měsíčně.

TvaLaska značka vyrábí vlastní kolekce podložek na cvičení, legín a dalších doplňků. Zaměřuje se na udržitelné a recyklovatelné materiály a především v rámci celé filozofie značky pracuje s vizí „Láska k sobě a světu kolem nás“.

Vytvořili jsme silný brand podložený 100% zaměřením na spokojenost zákazníka a dokonalé produkty. Jako důkazem je i 100% hodnocení našich zákazníků po 3 roky v rámci spokojenosti na Heuréce. Našimi zákazníky je velice silná komunita žen v oblasti jógy, cvičení a zdravého životního stylu. Díky silnému brandu a lásce k němu, máme velký zástup spokojených zákazníků s vysokou retencí přes 35%.

VÝROBA A DESIGN

– Klademe velký důraz na kvalitu a originalitu. Díky jedinečným střihům a autorským designům máme svůj vlastní směr a zásadně se odlišujeme od ostatních.
– Využíváme výhradně udržitelné a přírodní materiály
– Máme vytvořený jednoduchý rychlý proces pro zajištění výroby a objednání materiálů pro naskladnění od dodavatelů a externích šicích dílen.
– Máme vytvořenou kompletní databázi partnerů a sekundárních dílen a dodavatelů

 

DŮVOD PRODEJE A DALŠÍ SMĚR ZNAČKY

Značka TvaLaska je pro nás skutečnou lásku, věnovali jsme hodně úsilí a vložili do ní kus sebe. Což se krásně propisuje do celého příběhu a vztahu se zákazníky. Během těchto tří let se nám narodily děti. V rámci dalších povinností (druhé firmy) a rodiny jsme museli přepnout TvaLasku poslední dva roky do režimu „udržování“, kdy jsme ji věnovali průměrně 10 hodin měsíčně v rámci hlavních strategických činností. Přesto, že se nám daří obratem růst a držet zisk společnosti, citíme, že značku osobně brzdíme a nejsme schopni rozvíjet její potenciál.
Druhý hlavním důvodem je samozřejmě náš čas, kdy s příchodem rodiny se chceme věnovat právě ji.

Rádi bychom proto našli zájemce, který bude schopen značku dále posouvat a smysluplně budovat.

POTENCIÁL
Třetím důvodem k předání je potenciál a připravené produkty které aktuálně máme před zahájením výroby. Při investici cca 500 tis. do nových produktů a skladu, má TvaLaska potenciál dosáhnout ročních tržeb přes 10 mil. Kč. Z naší strany aktuálně však nemáme prostředky a čas pro  financování a řízení růstu. Produkty proto čekají, až potvrdíme výroba a naskladníme je.
– máme kompletně vytvořenou a  vyvzorovanou fashion kolekci TvaLaska
– nové designy a motivy top produktů
–  především předpřipravený hlavní nosný produkt, díky kterému očekáváme navýšení min. o 300% během 12ti měsíců. Zde je nutná investice min. 400 tis. Kč

Pro všechny tyto produkty máme připravené výrobní postupy, vzorky a vše připraveno pro zahájení výroby. Kdy jsme do celého vývoje investovali přes 300 tis. a vše dostali do stavu „objednat – vyrobit na sklad“

Druhým velkým potenciálem je samotný marketing, kde aktuálně 2 roky běží celá prezentace v „udržovacím režimu“ a aktuálně není časový prostor se jí věnovat a škálovat prodeje a prezentaci.

V rámci prodeje nabízíme:

– zavedenou společnost TvaLaska s.r.o.
– Ochranná známka  TvaLaska ©
– kompletní funkční web vytvořený na míru, vedený na shoptetu- domény tvalaska.cz/.sk
– 4500 Aktivních zákanzíků s vysokou mírou retence (přes 35%)
– 20 B2B aktivních partnerů s pravidelným odběrem – velkoobchod

– Emailová automatizace
– Sociální sítě s plánem prezentace na 12 měsíců dopředu
– Vizuál značky od loga, po grafické předlohy a tiskoviny

2x Online kurzy na cvičení www.tvajoga.cz a www.cvicimprosebe.cz  v hodnotě 360 tis.
– s vytvořeným vlastním webem, automatizací a systémem. Jedná se o synergické weby, které vytváří pravidelný  „pasivní příjem“
– natočené a vytvořené online kurzy a data k nim* s předáním licence na zastupování lektorek v rámci těchto kurzů

– Kompletní databází a jednoduchý rychlý systém výroby/objednání všech produktů
– Předání kontaktů na všechny partnery a další výrobce (celková databáze)
– Designy, šablony, střihy a všechny projektové podklady
– Stojany a vybavení v rámci offline prezentace na festivaly a design markety
– Dokončený vývoj produktů v hodnotě 300 tis., připravený na zahájení výroby a předpřipraveným plánem na dalších 16 měsíců propagace

– Konzultace a pomoc s předání a celé společnosti po dobu 2 měsíců.
– V případě potřeby, přenechání prostoru v nájmu včetně celkového vybavení, kde aktuálně máme expedici a sklad. Včetně samostatné a velice šikovné kolegyně, která zajišťuje kompletní custom care a expedici. (Lokace: Brušperk u Ostravy )

S prodejem společnosti je nutné odkoupit také skladové zásoby v hodnotě cca 900 tis. Kč. (přesná částka bude vyčíslena před prodejem inventurou)

Ideální převzetí značky by bylo nyní srpen-září z důvodu příprav na prodejní období Vánoc. Na prodej nespěcháme a firma funguje jak má. Tuhle nabídku dáváme z dlouhodobého hlediska a výhledu celé firmy a nás osobně. Do značky jsme vložili svá jména, proto chceme vybrat nového nástupce, který bude chápat směr značky a bude v ní dále pokračovat.

V rámci více informací nás kontaktujte na ctirad@tvalaska.cz nebo tel. 604 486 754

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Zaměstnanci
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Zaučení
  • Ochranná známka
  • Logo

Obrat e-shopu

O majiteli

Ctirad Sára majitel

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů