TheyWear.cz
Údaje o firmě
Kategorie: Oblečení a doplňky
Krátce o projektu
E-shop byl založen na podzim roku 2016. Naší hlavní konkurenční výhodou byly nízké náklady, které nám umožnily rychlý vstup na trh. V následujících 2-3 letech jsme...
Hodnota e-shopu
1 990 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
5 109 503 Kč
EBITDA za poslední rok
1 686 133 Kč
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
GSshop solution s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
98 000 UN
O projektu
E-shop byl založen na podzim roku 2016. Naší hlavní konkurenční výhodou byly nízké náklady, které nám umožnily rychlý vstup na trh. V následujících 2-3 letech jsme postupně rozšiřovali síť dodavatelů a také se nám podařilo koupit 2 konkurenční e-shopy a převzít je.
Stěžejním se pro zvýšení výnosnosti našeho e-shopu stalo převzetí domény dstreet.cz, kterou máme nyní přesměrovanou. Jeden z hlavních dodavatelů dstreet.pl je významný výsledek pro vyhledávání brandu.
V letech 2021, 2022 a nyní v průběhu 2023 jsme se zaměřili na budování sítě marketplaces s ohledem na náročnost budování vlastního brandu a možnosti rychlosti zásahu jednotlivých trhů.
Značka (e-shop) TheyWear je nástupcem původního brandu ManStyle, pod kterou jsme fungovali v letech 2016 (konec) až 2022 (léto). K rebrandu došlo zejména kvůli změně šíře sortimentu, struktury dodavatelů (rozšíření produktového portfolia o dámské, dětské, teen oblečení a doplňky). Z velké části prodáváme tzv. fast fashion, tedy rychle měnící se kolekce. Produkty po vyprodání jsou nahrazeny jiným produktem, nedochází k doplnění skladu. Výjimku tvoří značky GAP, CELIO, ORSAY a Modone.
Ze 100% fungujeme jako e-shop pro B2C. V tuto chvíli neobsluhujeme žádné B2B zákazníky.
Vlastní prodej je realizován na 4 trzích (CZ, SK, HU, SI), 3 trhy obsluhujeme vlastním prodejním kanálem (CZ, SK, HU), další pak doplňujeme o marketplaces, pomocí kterých na dané trhy dodáváme.
Celé řešení je provozováno na vlastním řešení, které je zaměřeno na vysokou úroveň automatizace (zajišťuje import a správu produktů, fakturace, objednávky, notifikace, správu marketplaces, aj.)
———————————————————————————————————————————————————————————————
Celé řešení je custom platforma provozovaná na PHP. Frontend je řešený v rámci frameworku Bootstrap.
Bližší verze použitých technologií jsme případně připraveni představit a dopřesnit.
Vývoj zajišťujeme vlastními silami, nakolik jednou z částí společnosti je i vývoj e-shopů, webů a jiných řešení. Celé řešení jsme připraveni předat, případně se nadále podílet na jeho rozvoji.
Provoz je rovněž řešen v našem prostředí na serverech, které hostujeme u renomované společnosti HETZNER.
Celé řešení klade velký důraz na rychlost, automatizaci a obsluhu celého nákupního procesu a to zejména:
- – Objednávky
- – Opuštěné košíky
- – Reklamace
- – Dobropisy
- – Nevyzvednuté dobírky
- – Kategorie
- – Produkty- Hodnocení – Výrobci
– Dodavatelé – Importy- Parametry - – Hromadné operace- Produkty
– Expedice
- – Obsah
- – Články
- – Sekce
- – Slider
- – Statické texty
- – Landing page
- – Slevové kódy
- – Zákazníci
- – Statistiky
- – Nastavení- Systém – Dopravy – Platby
– E-maily – SMS
Pro veškeré kanály máme nastaveno měření, custom feedy pro maximální užitečnost jednotlivých dat.
- – Heureka
- – Seznam zboží
- – Seznam sklik
- – Google nákupy
- – Facebook nákupy
- – Samba.ai
Důvod nabídky
Rádi bychom e-shop předali zkušenému provozovateli, značce, která bude schopná využít potenciál a zákaznickou základnu, kterou jsme po dobu 8 let budovali. Náš primární focus nyní věnujeme jinému projektu.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo