STYLOVEJ.cz + .sk
Krátce o projektu
Stylovej e-shop prodává pánské oblečení se zaměřením na muže ve věku 18-33let. Primární produktem jsou především pánské džíny, které nejsou tolik citlivé na trendy a...
Hodnota e-shopu
2 200 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
15 688 000 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
GET Fashion s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
333 271 UN
O projektu
Stylovej e-shop prodává pánské oblečení se zaměřením na muže ve věku 18-33let. Primární produktem jsou především pánské džíny, které nejsou tolik citlivé na trendy a sezónost, takže se dají prodávat po celý rok . Přes 95% produktů pochází z Turecka. Eshop prodává značky 2Y Premium a Black Island, pro které má výhradní zastoupení v Česku a na Slovensku. Nikdo jiný tedy nemůže prodávat stejné produkty. Dá se tedy říct, že produkty jsou unikátní a nemají na těchto trzích přímé porovnání. Díky tomu, že zboží pochází přímo od výrobců, je na zboží vysoká marže 66%.
Eshop má velmi silné sociální sítě – Facebook 26tis sledujících, Instagram 25,4tis sledujících, TikTok 36,7tis sledujících.
Emailová databáze sčítá přes 69tis emailových kontaktů.
E-shop má velmi pozitivní hodnocení na Heureka.cz a sbíral recenze na e-shopu, které jsou všechny od reálných zákazníků.
Eshop má i slovenskou verzi eshopu na doméně stylovej.sk. Eshopy jsou mezi sebou technicky propojeny, takže správa eshopů je velmi jednoduchá.
Firma je velmi silná v procesní věcech. Promakaný expediční a skladovací systém. Chod celého e-shopu je velmi jednoduchý a hravě ho zvládnou 2 lidi (Expedice, zákaznická podpora, nákup zboží, správa sociálních sítí).
Součástí nabídky jsou i skladové zásoby v hodnotě 500tis Kč bez DPH, které neobsahují příliš „ležáků“, ale především nové produkty.
Strategií eshopu je představovat a zalistovávat stále nové produkty. Výhodou tét strategie je, že se nabídka stále obměňuje a stále nutí zákazníky sledovat nové produkty. Další výhodou je i to, že se snižuje riziko ležáků, které by na skladě zůstali delší dobu. Pokud bych to měl zjednodušit, vždy se snažíme představit více produktů s menší zásobou, než opačně. Zákazík má tedy větší výběr a firma nese menší riziko, že by zmrazil velký obnos peněz v „ležácích“.
Prodáváme především džíny, kalhoty, tepláky. Tento typ produktu není příliš citlivý na sezónu a prodává se skoro po celý rok. Sortiment se doplňuje i o sezónní produkty jako jsou např. kraťasy nebo zimní bundy.
Cena dohodou
Seznam assetů, které jsou předmětem prodeje:
- Zboží na skladě aktuálně v hodnotě 550tis kč bez DPH (k 6.10.2024)
- Domény stylovej.cz a stylovej.sk
- Eshopové řešení na platformě Shoptet v aktuální podobě a s veškerou historií
- Veškeré automatizace k provozu, skladu, expedici a logistice
- Ochranná známka Česko (platnost do 8.5.2030)
- Profily na sociálních sítích (Facebook 26tis sledujících, Instagram 24,2tis sledujících, TikTok 36tis sledujících)
- Zpřístupnění emailové databáze 69tis emailových kontaktů
- Zpřístupnění reklamních účtů (Meta, Google Ads, Sklik, TikTok Ads)
- Kontakty na dodavatele zboží v Turecku a Francii
- Databáze a historie zákazníků
- Kontakty na externí dodavatele služeb (marketingová agentura, fotograf, modelové, dopravní společnosti, platební brány, expediční systém, skladový systém, zákaznický servis atd.)
- Vybavení skladu (regálové systémy k uskladnění veškerého zboží, čtečka čárových kódů, tiskárna štítků, dotykový telefon na pickování zboží, pickovací vozíky s plastovými krabicemi, balící materiál)
- Předání know-how v logistice formou konzultace a zaškolení
- Předání know-how v marketingu formou konzultace a zaškolení
- Předání know-how v nákupu zboží formou konzultace a zaškolení
- Mentoring Dominikem Nábělkem
Důvod nabídky
Stylovej e-shop je v rámci našeho rodinného portfolia již několik let naším nejmenším aktivem, což vedlo k tomu, že jsme mu věnovali omezenou pozornost a zdroje. Má velký potenciál, ale zjistil jsem, že nemohu efektivně spravovat více projektů současně. Proto hledám někoho, kdo má potřebný čas a energii, aby se e-shopu plně věnoval, rozvíjel ho a těšil se z jeho úspěchů i příjmů.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Zaměstnanci
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Ochranná známka
- Logo
- Expediční systém
- Vybavení skladu
- Veškeré technické napojení
- Kontakty na externisty