STYLOVEJ.cz + .sk

shoptet
Prodej: 2 200 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Stylovej e-shop prodává pánské oblečení se zaměřením na muže ve věku 18-33let. Primární produktem jsou především pánské džíny, které nejsou tolik citlivé na trendy a...

Hodnota e-shopu

2 200 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

15 688 000 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

5 let a více

Majitel e-shopu

GET Fashion s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

333 271 UN

O projektu

Stylovej e-shop prodává pánské oblečení se zaměřením na muže ve věku 18-33let. Primární produktem jsou především pánské džíny, které nejsou tolik citlivé na trendy a sezónost, takže se dají prodávat po celý rok . Přes 95% produktů  pochází z Turecka. Eshop prodává značky 2Y Premium a Black Island, pro které má výhradní zastoupení v Česku a na Slovensku. Nikdo jiný tedy nemůže prodávat stejné produkty. Dá se tedy říct, že produkty jsou unikátní a nemají na těchto trzích přímé porovnání. Díky tomu, že zboží pochází přímo od výrobců, je na zboží vysoká marže 66%.

Eshop má velmi silné sociální sítě – Facebook 26tis sledujících, Instagram 25,4tis sledujících, TikTok 36,7tis sledujících.
Emailová databáze sčítá přes 69tis emailových kontaktů.
E-shop má velmi pozitivní hodnocení na Heureka.cz a sbíral recenze na e-shopu, které jsou všechny od reálných zákazníků.

Eshop má i slovenskou verzi eshopu na doméně stylovej.sk. Eshopy jsou mezi sebou technicky propojeny, takže správa eshopů je velmi jednoduchá.

Firma je velmi silná v procesní věcech. Promakaný expediční a skladovací systém. Chod celého e-shopu je velmi jednoduchý a hravě ho zvládnou 2 lidi (Expedice, zákaznická podpora, nákup zboží, správa sociálních sítí).

Součástí nabídky jsou i skladové zásoby v hodnotě 500tis Kč bez DPH, které neobsahují příliš „ležáků“, ale především nové produkty.

Strategií eshopu je představovat a zalistovávat stále nové produkty. Výhodou tét strategie je, že se nabídka stále obměňuje a stále nutí zákazníky sledovat nové produkty. Další výhodou je i to, že se snižuje riziko ležáků, které by na skladě zůstali delší dobu. Pokud bych to měl zjednodušit, vždy se snažíme představit více produktů s menší zásobou, než opačně. Zákazík má tedy větší výběr a firma nese menší riziko, že by zmrazil velký obnos peněz v „ležácích“.
Prodáváme především džíny, kalhoty, tepláky. Tento typ produktu není příliš citlivý na sezónu a prodává se skoro po celý rok. Sortiment se doplňuje i o sezónní produkty jako jsou např. kraťasy nebo zimní bundy.

Cena dohodou

Seznam assetů, které jsou předmětem prodeje:

  • Zboží na skladě aktuálně v hodnotě 550tis kč bez DPH (k 6.10.2024)
  • Domény stylovej.cz a stylovej.sk
  • Eshopové řešení na platformě Shoptet v aktuální podobě a s veškerou historií
  • Veškeré automatizace k provozu, skladu, expedici a logistice
  • Ochranná známka Česko (platnost do 8.5.2030)
  • Profily na sociálních sítích (Facebook 26tis sledujících, Instagram 24,2tis sledujících, TikTok 36tis sledujících)
  • Zpřístupnění emailové databáze 69tis emailových kontaktů
  • Zpřístupnění reklamních účtů (Meta, Google Ads, Sklik, TikTok Ads)
  • Kontakty na dodavatele zboží v Turecku a Francii
  • Databáze a historie zákazníků
  • Kontakty na externí dodavatele služeb (marketingová agentura, fotograf, modelové, dopravní společnosti, platební brány, expediční systém, skladový systém, zákaznický servis atd.)
  • Vybavení skladu (regálové systémy k uskladnění veškerého zboží, čtečka čárových kódů, tiskárna štítků, dotykový telefon na pickování zboží, pickovací vozíky s plastovými krabicemi, balící materiál)
  • Předání know-how v logistice formou konzultace a zaškolení
  • Předání know-how v marketingu formou konzultace a zaškolení
  • Předání know-how v nákupu zboží formou konzultace a zaškolení
  • Mentoring Dominikem Nábělkem

Důvod nabídky

Stylovej e-shop je v rámci našeho rodinného portfolia již několik let naším nejmenším aktivem, což vedlo k tomu, že jsme mu věnovali omezenou pozornost a zdroje. Má velký potenciál, ale zjistil jsem, že nemohu efektivně spravovat více projektů současně. Proto hledám někoho, kdo má potřebný čas a energii, aby se e-shopu plně věnoval, rozvíjel ho a těšil se z jeho úspěchů i příjmů.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Zaměstnanci
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Zaučení
  • Ochranná známka
  • Logo
  • Expediční systém
  • Vybavení skladu
  • Veškeré technické napojení
  • Kontakty na externisty

Obrat e-shopu

Návštěvnost e-shopu

O majiteli

Dominik Nábělek Jednatel

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů