Rolife.cz | Rolife.sk
Krátce o projektu
Nabízím k prodeji nově postavený eshop na jedinečné doméně celosvětově zavedeného a úspěšného sortimentu DIY hraček Rolife (Robotime Group). Značka Rolife byla založena roku...
Hodnota e-shopu
80 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
Neuvedeno
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
0 až 1 rok
Majitel e-shopu
Roman Vlček
Návštěvnost za poslední rok
Neuvedeno
O projektu
Nabízím k prodeji nově postavený eshop na jedinečné doméně celosvětově zavedeného a úspěšného sortimentu DIY hraček Rolife (Robotime Group).
Značka Rolife byla založena roku 2017 v Číně, Ťiang-su jako subznačka společnosti Robotime, která na trhu působí od roku 2007. Značka Rolife je celosvětový fenomén v segmentu hraček typu DIY (postav si sám). Sortiment Rolife (oficiální web výrobce: rolife.robotime.com) je rozdělen na 3 hlavní produktové pilíře resp.
Tento sortiment je velice atraktivní a s velkým potenciálem dalšího růstu.
Eshop je kompletně připravený ke spuštění. Velký důraz při jeho tvorbě byl kladen na vysokou kvalitu marketingových materiálů jako jsou fotografie, videa, popisky, precizně zpracované filtry, správné a úplné informace. Neexistuje na CZ/SK trhu eshop s produkty Rolife, který by byl takto profesionálně naplněn sortimentem a informacemi o něm. Se zástupci Rolife / Robotime jsou dohodnuté kondice spolupráce jak pro nákup produktů, tak také akceptace ze strany výrobce k provozování eshopu na uvedených doménách. Podmínkou je nabízet na uvedených doménách pouze sortiment Rolife a akční nabídky kooperovat souběžně s jejich celosvětovým obchodním kanálem – bližší informace poskytne přímo zástupce společnost Rolife.
Nejedná se tedy o žádný překup přes xy distribucí, ale obchodujete napřímo s oficiálním zastoupením společnosti Rolife / Robotime pro evropu. Sklady má v tuto chvíli společnost v Bulharsku (jedná o další expanzi, kde jsou ve hře i sklady v ČR) čili v rámci Schengenu není nutné řešit clo ani jiné další formality spojené s příjmem zboží přímo z Číny – jedná se o velký benefit! Marže na tomto sortimentu je vysoká, reklamace jsou zcela výjimečné, sortiment se nekazí ani nestárne a díky nízké nominální hodnotě nebude zatěžovat Vaše cashflow.
Eshop je vytvořený na open source platformě PrestaShop s řadou přídavných modulů a je výborně optimalizovaný pro vyhledávače, pro rychlé načítání a hlavně přehledný pro koncové zákazníky. Tím pádem Vám nevznikají žádné paušální náklady na provoz eshopu mimo platbu za:
- webhosting = cca. 999 Kč bez DPH/rok u společnosti Wedos
- prodloužení registrace domén rolife.cz + rolife.sk = cca. 440 Kč bez DPH/rok u společnosti Wedos
Co se týká oficiálních kanálů na sociálních sítích, tak jejich počet sledujících/odběratelů podtrhuje význam a atraktivitu tohoto sortimentu:
Ostatní informace
- Součástí prodeje je kompletní eshop včetně modulů
- Responzivní náhled produktových obrázků včetně lightboxu
- Cookie okno resp. informační okno dle nařízení EU (GDPR)
- Banner, který je možné nasadit téměř kdekoliv vč. CMS/obsahových stránek
- Výpis produktů u CMS/obsahových stránek
- Posuvník s recenzemi od uživatelů na homepage
- Scrollovací tlačítko nahoru při pohybu na stránkách
- Rozbalovací nákupní košík
- Ikony platebních metod v záhlaví stránky
- Smartsupp Live Chat & AI Chatbots
- Vlastní CSS a JS od Classydevs
- Automatické stránkování seznamu produktů
- Responzivní kódování obrázků a videí vnořených do popisků
- Domény www.rolife.cz, www.rolife.sk
- Kontakt na zástupce společnosti Rolife + přístup do b2b portálu pro objednávání sortimentu
- Všeobecné obchodní podmínky od APEK
- Rozsáhlá galerie produktových obrázků a videí přímo od výrobce cca. 10GB
- Grafické materiály včetně zdrojových souborů u těch, které byly vytvořeny inhouse
- Přístup na cloudové úložiště výrobce se všemi marketingovými materiály
- Kompletně zpracovaný ceník s napojení na kurzovní lístek ČNB s denní aktualizací kurzu
Co není součástí prodeje
- Jakákoliv právní forma (s.r.o. , a.s. , v.o.s. aj.)
- Skladové zásoby
- Obalový materiál
- Databáze zákazníků (eshop není fakticky spuštěn)
- Propojení s platební bránou (mohu pomoci s implementací)
- Napojení na dopravce (mohu pomoci s implementací)
- Účty na cenových srovnávačích
Důvod nabídky
Eshop měl být výsledkem mých mnohaletých zkušeností v e-commerce a jako prosperující podnikatelský záměr. Vzhledem k tomu, že jsem dostal novou pracovní nabídku, která mi v tuto chvíli zcela vyhovuje, rozhodl jsem se po dlouhé úvaze k prodeji tohoto projektu. Jsem přesvědčený, že tento projekt eshopu je velice perspektivní s vidinou progresivního růstu.
Eshop prodávám jako fyzická osoba čili uvedená cena je konečná.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Zaučení
- Grafika
- Moduly