Outdoorstuff.cz

shoptetnovinka
Prodej: 850 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

E-shop jsem založil před 14 lety v roce 2010. Celou dobu ho provozuji sám a starám se tak o jeho hladký chod a spokojenost zákazníků. V tuto chvíli eviduji 700 hodnocení na Heurece a 2000...

Hodnota e-shopu

850 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

3 071 830 Kč

EBITDA za poslední rok

282 000 Kč

Stáří e-shopu

5 let a více

Majitel e-shopu

Jakub Hojka

Návštěvnost za poslední rok

64 600 UN

O projektu

E-shop jsem založil před 14 lety v roce 2010. Celou dobu ho provozuji sám a starám se tak o jeho hladký chod a spokojenost zákazníků. V tuto chvíli eviduji 700 hodnocení na Heurece a 2000 hodnocení na Zboží.cz.

V sortimentu vybírám zboží udržitelné a ekologické. Zejména pak české a evropské značky. Máte rádi přírodu a nedáte na ní dopustit? Pak jsme na stejné vlně. Pro mě je Outdoorstuff srdcovkou, kterou mám možnost alespoň trochu ovlivňovat svět k lepšímu 🙂

Od roku 2020 držím certifikát udržitelný eshop (jako jeden z prvních v ČR)

V roce 2023 jsem migroval celé řešení na Shoptet z konkurenčního Fastcentriku, což přineslo výrazné zautomatizování procesů od tisku štítků a fakturaci až po hlídání dostupností a napojení na dodavatele. Díky tomu jsem zrychlil expedici balíků a fakturaci na 1/10 původní doby.

V roce 2023 generoval e-shop tržby ve výši 3 750 000 Kč.

V tuto chvíli je 1800 položek aktivních, z toho 1000 unikátních produktů a 800 variant. Většina dodavatelů je napojených přes feed, a tak na pár kliků je možné řádově navýšit počet produktů. Já jsem šel cestou výběru pouze těch produktů, které bych si sám koupil, popřípadě používal.

Hodnota fyzického skladu je v tuto chvíli 500 tis. Kč.

Součástí prodeje je:

  • eshop na platformě Shoptet
  • přístup do reklamních systémů
  • domény Outdoorstuff.cz, Outdoorstuff.sk, Outdoorstaff.cz
  • skladové zásoby a vybavení skladu (regály, balící potřeby, atd.)
  • kontakty na jednotlivé dodavatele
  • fungující napojení přes feed
  • bezpočet běžících aplikací

Rád vše případnému zájemci vysvětlím a ukážu. E-shop běží a bude běžet dokud se nenajde vhodný zájemce. Provoz ani ukončení reklamních kampaní před případným prodejem nezvažuji.

Důvod nabídky

Nejsem úplně dobrý marketér a vzhledem k menším dětem a chuti více využívat svůj čas nedávám eshopu to, co by si zasloužil. Myslím, že ideální zájemce je mladý člověk, popřípadě skupina kamarádů, kteří do toho vletí a opět rozjedou e-shop na plné obrátky.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Zaučení
  • Logo

O majiteli

Jakub Hojka Majitel

Rád se ryju v hlíně a taky rád cestuji s rodinou a celkově je pro mě životní prostředí velké téma.

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů