Nanola.cz
Krátce o projektu
E-shop zaměřený na prodej generátorů molekulárního vodíku s možností rozšíření o další produkty. Součástí prodeje: Doména – FORPSI (CZ,SK) E-shop na platformě Shoptet, tarif...
Hodnota e-shopu
20 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
97 500 Kč
EBITDA za poslední rok
60 000 Kč
Stáří e-shopu
2 až 3 roky
Majitel e-shopu
Vaclav Podroužek
Návštěvnost za poslední rok
Neuvedeno
O projektu
E-shop zaměřený na prodej generátorů molekulárního vodíku s možností rozšíření o další produkty.
Součástí prodeje:
Doména – FORPSI (CZ,SK)
E-shop na platformě Shoptet, tarif Basic zakoupené doplňky, (Ekomail, ShoptetPay)
Kontakty na dodavatele, kontakt a info dodadavateli o změně
Skladové zásoby – aktuální cena zásob je cca 70.000 Kč a není v ceně eshopu (pořizovací cena zásob) – podmínka je zásoby odkoupit.
Obalový materiál, k produktům na skladě v ceně
Pomoc se zaučením a provozem e-shopu – Zdarma vše ukážeme a vysvětlíme
Účet na srovnávačích – zbozi.cz
Sociální sítě – ANO – Instagram a Facebook, bohužel zde nevíme jak vyřešit převod na nového vlastníka jelikož komerční
účty jsou vázány na privátní účty toho kdo účty vytvořil. Pokud víte jak to udělat tak není problém a jsou součástí prodeje, pokud ne tak tyto účty odstraníme a budou se muset vytvořit nové propojené s novým
vlastníkem. Můžeme Vám s tím i pomoci.
Propojení s Google Analytics
Propojení s platební bránou – ShoptetPay
Napojení na dopravce, Zásilkovna, Česká pošta
Sklad_produkty, obalový materiál
Podklady pro kampaně/ marketing _dosavadní grafika, fotografie produktů, návody
nejedná se o převod firmy, momentálně provozováno jako FO
LOGO – ano, součástí prodeje
Produkty máme od jednoho dodavatele, opatřené naším logem Nanola. Kontakt na dodavatele je samozřejmě součástí prodeje. Obaly v kterých produkt dodáváme zákazníkům je vyroben zde v ČR. K produktům máme k dispozici návody v českém jazyce a prohlášení o shodě.
Důvod nabídky
Největší naše slabina a důvod prodeje je, že se nemáme čas věnovat propagaci e-shopu hlavně na sociálních sítích, zde je velká příležitost e-shop více zviditelnit a zvýšit prodeje. Nedostatek času věnovat se marketingu (Facebook, Instagram, akce atd...) je tedy jediným důvodem prodeje.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo