Merino.live
Krátce o projektu
Merino.live není jen Eshop, je to značka oblečení. Navrhujeme a necháváme si vyrábět svoje produkty. Vše v Česku. Hlavní výhody jsou vyšší marže, kontrola nad výrobním procesem...
Hodnota e-shopu
950 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
1 200 000 Kč
EBITDA za poslední rok
95 000 Kč
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Live Clo s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
12 000 UN
O projektu
Merino.live není jen Eshop, je to značka oblečení. Navrhujeme a necháváme si vyrábět svoje produkty. Vše v Česku.
Hlavní výhody jsou vyšší marže, kontrola nad výrobním procesem a unikátní produkty.
Tím, že vyrábíme vlastní produkty je zde možnost využít i jiné prodejní kanály než vlastní Eshop. Máme i B2B zákazníky, pro které upravujeme naše produkty na zakázku (např. Polo trička či svetry pro obchodní tým, apod.).
Značku Merino.live (původně Live Sweaters) jsem založil před 7 lety. Začalo to výrobou prvních svetrů z merino vlny s pletenými ilustracemi. Následně přišla poptávka po dalších produktech jako jsou causal svetry, trička a doplňky.
Na čem značka stojí:
- Výroba v ČR
- Limitované edice některých produktů (Svetry s ilustracemi)
- Materiál ze kterého vyrábíme je 100% merino vlna (jen ponožky jsou s příměsi jiných materiálů, kvůli pevnosti)
Funkční mkt kanály:
- Affiliate
- Instagram (přes 2000 sledujících)
- Facebook (přes 1200 sledujích)
- Offline eventy (Dyzajn Market, Lemarket, a další)
- B2B zákazníci
Historicky proběhli spolupráce se zajímavými značkami jako je např. Mujkoberec či Life is Porno.
Máme stabilní základnu zákazníků, která se ráda vrací pro nové edice produktů.
Eshop běží na platformě Upgates.
Na Emailing používáme Leadhub a s možností segmentace publik. Máme nastavených několik automatizací, které pravidelně nosí objednávky.
V ceně jsou i skladové zásoby v nákupní ceně cca 800k CZK, což je při marži 55% v prodeji 1 680 000 Kč. Na ponožkách je marže vyšší.
Na firmu je zaregistrovaná Ochranná známka na značku Merino.live do celé Evropy.
Eshop je kompletně v CZ a AJ verzi. Má nastavené i dopravy do celé Evropy. Je tedy připraven na expanzi, stačí spustit kampaně na některé zahraniční trhy a růst.
Díky názvu značky a zvolené doméně Merino.live máte vše připraveno pro zahraniční expanzi. Nemusíte kupovat další domény a můžete prodávat do celého světa. Benefit tohoto názvu je také v komunikaci, zákazník ví jaké produkty asi máme a v jaké cenové relaci bezprostředně po tom co vidí náš brand.
Důvod nabídky
Změnili se mi životní priority, chci se více věnovat jiným projektům a kapacitně už to nejde vše kombinovat.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Zaměstnanci
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Ochranná známka
- Logo
- Ochranná známka do EU