Lavoom.cz

shoptet
Prodej: 890 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Prodáváme komplet značku LAVOOM a vše co k tomu patří. Vybudovali jsme ryze českou prémiovou módní značku, kterou jsme založili v květnu 2016. Od svého počátku se brand zaměřuje...

Hodnota e-shopu

890 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

1 943 094 Kč

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

5 let a více

Majitel e-shopu

LALAVOOM s.r.o.

Návštěvnost za poslední rok

Neuvedeno

O projektu

Prodáváme komplet značku LAVOOM a vše co k tomu patří. Vybudovali jsme ryze českou prémiovou módní značku, kterou jsme založili v květnu 2016. Od svého počátku se brand zaměřuje na výrobu fresh dámského oblečení, kde kombinuje současné trendy s komfortem a funkčností sportovní a volnočasové módy.

Využíváme kvalitní a příjemné materiály a zaměřujeme se na zajímavé střihy a precizní šití, prováděné přímo v Česku. K úspěšnému fungování brandu dopomáha nejen zajímavý styl, ale také průbojný marketing, vyladěná videa a působivé fotky se známými modelkami.

www.lavoom.cz

Styl Oblečení

  • Značka vznikla jako čistě sportovní záležitost s koncentrací na funkční materiály (legíny, funkční topy, sportovní podprsenky, tepláky, mikiny)
  • Dospěli jsme k rozšíření produktové řady a zaměřili jsme se více na volnočasovou (leisure) módu  – Prim nyní hrají pohodlné teplákové soupravy reagující na aktuální trendy a povedlo se nám uspět i s pohodlnými šaty, casual topy a doplňky

Významné aspekty

  • Trvalá kvalita a lokální výroba – závazek značky k trvalé kvalitě a lokální výrobě, což zvyšuje její hodnotu
  • Precizně vybrané materiály a nastavená výroba – nebude problém přechod pod jiné majitele
  • Silná komunita – lovebrand, propagujeme výrazný lifestyle, komunita je věrná a zábavná, výborné vztahy se zákazníky, organický dosah
  • Reaguje na trendy a rozvoj produktů – LAVOOM proaktivně reaguje na měnící se preference zákazníků a rozšiřuje své produktové řady podle aktuálních trendů
  • Značka má nastavený grafický styl i marketingovou komunikaci pro další reklamní kampaně
  • 6 let prodejů a získávání povědomí v ČR/SK znamená silný potenciál pro další růst a expanzi

Prodáváme

  • Logo a registrovanou značku
  • Skladové zásoby v hodnotě 455 000 Kč vč. DPH
  • Domény a funkční e-shop (shoptet) www.lavoom.cz
  • Databáze dodavatelů
  • Výrobní know-how
  • Databáze zákazníků
  • Kvanta aktuálních IMAGE fotek a videí
  • Bohatou historii značky (6 let)
  • Silné sociální sítě (instagram + facebook)
  • Silnou komunitu
  • Marketingové osnovy a materiály
  • Poklady pro grafický design

Důvod nabídky

Příprava a realizace projektu si vyžaduje značné finanční a časové investice pro dlouhodobé udržování a rozvoj.
Dalším důvodem je, že jsem nedávno začal podnikat v jiném oboru, což vyžaduje můj plný focus.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Zaučení
  • Ochranná známka
  • Logo

O majiteli

Václav Vanter Majitel

Designér s více než 15 lety praxe v oblasti designu a marketingu. V módním průmyslu působí více než 10 let jako návrhář, kde se soustředí na vytváření jedinečných stylů a identit. Zkušenosti získal prací pro známé firmy jako je ZOOT a Kofola.

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů