iSatky.cz
Krátce o projektu
Prosím o respektování cenové nabídky. Součástí je i kamenná prodejna, která slouží současně jako sklad pro odesílání zásilek. Přehled podniku: Silná pozice na trhu –...
Hodnota e-shopu
2 990 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
Neuvedeno
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Tereza Holdová
Návštěvnost za poslední rok
Neuvedeno
O projektu
Prosím o respektování cenové nabídky. Součástí je i kamenná prodejna, která slouží současně jako sklad pro odesílání zásilek.
Přehled podniku:
- Silná pozice na trhu – iSatky.cz patří mezi největší hráče ve svém segmentu v České republice. Od akvizice v roce 2022 se objem prodejů zvýšil trojnásobně.
Navázána spolupráce s influencery a fyzioterapeuty, možnost předání kontaktů.
Finanční detaily nechci veřejně vystavovat, informace předám vážnému zájemci. - Silná zákaznická základna – hlavní klientelou jsou maminky střední třídy z celé ČR, což představuje nejen stabilní, ale i vysoce angažovaný segment s možností dalšího rozvoje.
- Skladové zásoby – součástí je sklad s hodnotou cca 1 mil. Kč (bez DPH) ke kontinuálnímu provozu e-shopu. Přesná hodnota bude vyčíslena inventurou při předání.
Provozní detaily:
- Technologie – Shoptet, tarif Enterprise + několik doplňků (Pokročilé SEO, Brani automatizace pro přepínání stavů objednávek, RobotJara pro inteligentní řazení produktů, Recommender pro doporučování produktů).
- Měsíční náklady – tarif + doplňky cca 6 000,- Kč, pronájem prodejny 15 000,- Kč, cca 3 000,- Kč energie, PPC dle sezóny a požadavků aktuálně kolem 15 000,- až 25 000,- Kč.
- Propagace – reklama zatím pouze základ (basic produktový feed a pár klíčových slov Google Ads, Meta Ads, Heureka organicky – 100% certifikát ověřeno zákazníky, Zbozi.cz organicky), FB + IG kanály. Jeden z hlavních kanálů je stále organika. PPC nebyla plně využita z důvodu malého skladu a časového vytížení balení, pokud si budete chtít ponechat i kamennou prodejnu a zvýšit prodeje pomocí PPC, doporučuji přejít na fullfillment nebo pronajmout větší sklad. Ještě nebyl vůbec využit e-mailing.
Další možnosti růstu a rozvoje:
- Lepší využití PPC a digitálního marketingu – rozšíření reklamních kampaní může výrazně zvýšit obrat. Dosud nevyužitý potenciál v e-mail marketingu představuje další levný nástroj pro zvýšení prodejů. Segmentace produktů pro produktovou inzerci a lepší definice publik také napomůže zvýšení obratu.
- Modernizace a optimalizace – vylepšení UI/UX designu eshopu přispěje ke zvýšení konverzního poměru.
- Rozšíření portfolia a cross-selling – sezónní provázání produktů (např. doporučení šátečků a opalovacích krémů v teplejších obdobích nebo nákrčníků, čepiček a capáčků v chladnějších) pomůže zvýšit hodnotu košíku. Totéž možné provést pro upselling po několika měsících od prodeje pomocí e-mailingu.
- Expanze do zahraničí – překlady a přizpůsobení e-shopu pro zahraniční trhy (Německo, Maďarsko atd.) otevírá nové tržní příležitosti. Je nutné respektovat odlišnosti zahraničních trhů (např. Německo = prakticky nezbytnost podpory Paypalu, tržiště Kauflandu a registrace ke zpracování obalů apod.), doporučuji externí konzultaci se specializovanou agenturou.
- Zvětšení skladu a logistické možnosti – provoz na větším skladu nebo využití fullfillmentu umožní ještě efektivnější růst prodeje.
Možnost převzetí lidských zdrojů a podpora:
- Zaučený tým – HPP certifikovaná lektorka (prodej, konzultace, správa prodejny, skladu a e-shopu) a další DPP pracovníci zajišťující provoz a online komunikaci.
- Podpora při předání – předání dodavatelů a zaučení procesů.
Důvod nabídky
Časové vytížení koliduje s plánováním druhého miminka, chci se svým dětem stoprocentně věnovat.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Kamenná prodejna
- Balící materiál
- Zaměstnanci
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Zaučení
- Logo