Garden-Style.cz
Krátce o projektu
Eshop jsme založili v roce 2019 jako vedlejší aktivitu k hlavní firmě, která stavěla zahrady. Stěžejní portfolio tvoří zahradní stavebniny (plastové obrubníky, hřeby, zatravňovací...
Hodnota e-shopu
117 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
3 825 700 Kč
EBITDA za poslední rok
193 000 Kč
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
eShopia Global s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
64 185 UN
O projektu
Eshop jsme založili v roce 2019 jako vedlejší aktivitu k hlavní firmě, která stavěla zahrady. Stěžejní portfolio tvoří zahradní stavebniny (plastové obrubníky, hřeby, zatravňovací dlaždice), dekorace do zahrady (palisády, ozdobné ploty, zapichovací figurky, sošky) a opory pro rostliny + související příslušenství. Nabídku pak doplňují substráty, osivo, zahradní chemie, pracovní a ochranné pomůcky.
Obchod funguje pouze z vlastních zdrojů, nemáme žádné dluhy třetím stranám.
Máme stálé spolehlivé dodavatele, podstatnou část sortimentu bereme rovnou od výrobců, tedy prodáváme s maximální marží. Eshop dlouhodobě buduje kvalitní organickou návštěvnost (tvoří 50 % nakupujících). V organické návštěvnosti meziročně rosteme, v části portfolia jsme dokonce organická jednička.
Prodeje jsou převážně maloobchodní, jednotlivým spotřebitelům. Část z nich jsou dlouhodobí vracející se zákazníci.
Máme dlouhodobě výbornou pověst – rychlé dodání, dobré ceny, výborná a rychlá komunikace. Spokojené recenze nakupujících na heureka.cz, google profilu i na seznam.cz a firmy.cz. Máme certifikáty Eko-kom, Ověřeno zákazníky, Udržitelný eshop, práva k ochranné známce.
Kromě eshopu prodáváme i přes Marketplaces.
Další dotazy rádi zodpovíme podle potřeby. Alternativní domluvě a individuálnímu rozsahu prodeje (odkup zásob, vybavení skladu, obalové materiály) se nebráníme.
Důvod nabídky
Eshop je sice významnou, ale jen jednou z našich aktivit a už jsme mu dali všechno, co je v našich silách. Nedlužíme bankám ani jiným institucím a pro další růst už nemáme kapacitu.
Noví majitelé mu mohou nabídnout ještě něco víc a posunout ho dál. Možností je hodně - další trhy, rozšířit portfolio, otevřít prodejnu ze zahradnickým portfoliem atd.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Ochranná známka
- Logo