Eshopat.cz
Údaje o firmě
Kategorie: Oblečení a doplňky
Krátce o projektu
Nabízím k prodeji plně funkční a ziskový e-shop. E-shop má pevné postavení na trhu a stabilní základnu stálých zákazníků. Má vzrůstající tendenci, každým rokem se zvyšují...
Hodnota e-shopu
3 500 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
10 124 324 Kč
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Atmosphere KAAT s.r.o.
Návštěvnost za poslední rok
243 921 UN
O projektu
Nabízím k prodeji plně funkční a ziskový e-shop. E-shop má pevné postavení na trhu a stabilní základnu stálých zákazníků. Má vzrůstající tendenci, každým rokem se zvyšují tržby i návštěvnost. Vzhledem k časté poptávce našich stálých zákaznic, je možný potencionální růst i v podobě kamenné prodejny.
E-shop jsem si založila před 11 lety. Nejdříve prodej fungoval pouze přes Facebook a v roce 2018 e-shop začal fungovat na platformě Shoptet. V počátcích se e-shop věnoval prodeji značkového oblečení a doplňků jako Michael Kors, Gucci, Furla apod..Na to navázala v průběhu let i kamenná prodejna v Brně, která fungovala dva roky. Po dvou letech, kdy nám fungoval z 90% spíše e-shop než prodejna, jsme se rozhodli ji zavřít. Před pěti lety jsme překopali celou nabídku e-shopu a od té doby e-shop nabízí výběr stylového dámského oblečení. Z menší části je prodej tvořen i našimi produkty, které prodáváme pod naší značkou ESHOPAT. Vše si šijeme v Brně a velký důraz klademe na kvalitu materiálů, převážně jsou naše produkty šité z bambusu.
Součástí prodeje:
- Doména www.eshopat.cz
- Prodej CZ a SK
- Skladové zásoby v hodnotě cca 1 000 000 Kč
- E-shop na platformě Shoptet
- Kontakty na veškeré dodavatele včetně švadlen v Brně
- Databáze kontaktů: 23 417 (ke dni 15.11.2024)
- Obalový materiál
- Nabízím pomoc se zaučením a provozem e-shopu
- Účty na srovnávačích – Heureka, Zboží, Google nákupy, Glami, Sklik, Firmy… atd.
- Sociální sítě – Facebook, Instagram
- Propojení s Google Ads, Analytics
- Propojení s platební bránou – GoPay
- Napojení na dopravce Zásilkovna, PPL
- Kompletní vybavení skladu
- Logo, bannery, kontakt na grafika
- Podklady pro kampaně/ marketing
- Fotky
E-shop získal od portálu Heureka certifikát Ověřeno zákazníky, udělený na základě spokojenosti skutečných zákazníků s e‑shopem.
Součástí prodeje jsou také silné účty na sociálních sítích – Facebook a Instagram.
- Facebook – kolem 49 000 sledujících
- Instagram – 11 200 sledujících
O marketing se nám stará firma https://www.galandr.com/ . Investujeme do různých marketingových kanálů, jako jsou Google, Facebook, Seznam a Glami, včetně kampaní Performance Max na Google, abychom zajistili viditelnost a zvyšovali povědomí o značce.
Na Emailing používáme Leadhub a s možností segmentace publik. Máme nastavených několik automatizací, které pravidelně nosí objednávky.
Obrat a návštěvnost je uvedena za rok 2023. Veškeré info/podklady předám na schůzce.
O ceně jsem ochotna jednat.
Důvod nabídky
E-shop je pro mě hodně propojen se vztahem, který jsem měla celých 11 let. Po ukončení tohoto vztahu na začátku roku, jsem dospěla k závěru, že se musím posunout i v tomto směru. V tomto roce jsem se začala věnovat ještě dalšímu projektu, kterému bych se ráda věnovala i nadále + mám malou holčičku a nelze vše zvládat a dělat na 100%, což jsem zjistila i po tom, co mi v tomto roce nastaly menší zdravotní problémy, protože jsem chtěla dělat vše. E-shop jsem milovala celým svým srdcem a vkládala jsem do něj veškerou energii, ale po 11 letech jsem v tomto směru vyhořela. Byla bych moc ráda, kdyby do něj nový majitel/majitelka vložili energii, kterou si e-shop zaslouží, protože má obrovský potenciál. Já mu tuto energii už bohužel nedokážu dát.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo