Dedrogerie.cz
Krátce o projektu
DEdrogerie.cz je e-shop zaměřený na prodej drogerie a kosmetiky z Německa, kdy jsme k tomu přibalili ještě lovebrandy The Pink Stuff a Scrub Daddy. Celkově je příběh tohoto e-shopu...
Hodnota e-shopu
100 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
1 400 000 Kč
EBITDA za poslední rok
35 000 Kč
Stáří e-shopu
0 až 1 rok
Majitel e-shopu
Petra Pávková
Návštěvnost za poslední rok
26 000 UN
O projektu
DEdrogerie.cz je e-shop zaměřený na prodej drogerie a kosmetiky z Německa, kdy jsme k tomu přibalili ještě lovebrandy The Pink Stuff a Scrub Daddy.
Celkově je příběh tohoto e-shopu vtipný a docela složitý. Založen byl v prosinci minulého roku, první spuštění probíhalo ještě tenkrát na platformě Wedos a to od 19.1.2024.
Za tu dobu až do teď se e-shop drží, zákaznická spokojenost 97% a to klesla až teď, z důvodů níže, kvůli čemu se prodává. Do té doby se držela na 100%. Na tom jsme brand stavěli a toho jsme se drželi, díky tomu jsme se dokázali lišit od konkurence. Bohužel člověk míní a ten nahoře mění. Z rodinných a finančních důvodů tedy hledáme pro tento poklad někoho, kdo to za „babku“ vezme a třeba ještě víc rozjede na vyšší level. Původně jsme přemýšleli nad tím, že by jsme hledali investora, který by vstoupil do firmy a pomohl nám z přerodu malé rodinné firmičky na větší podnik. To jsme ale po větší úvaze zavrhli, jelikož to už by jsme nebyli páni své firmy… E-shop se prodává společně se soc. sítěmi, doménou ale pozor, bez zboží. Jelikož doprodáváme to, co je skladem a další už se neobjednává a e-shop stále běží.
Čísla obratů a marží jsou tedy též trochu relevantní, ještě neskončil rok, nemáme udělanou učetní uzávěrku, ale jen na Shoptetu se bavíme o 1 400 000 obrat za nějakých půl roku, při výdělku zhruba 35 000 Kč čistého měsíčně po odečtení nákladů.
Samozřejmě dostanete kontakt na některé dodavatele, máme takové 3 hlavní. Samozřejmě reklamní kanály jako Google Ads a Meta jsou též k dispozici. Zvláště na Google Ads jsou rozjeté a naučené kampaně. To ale nevím, jestli jde přeregistrovat na jiného uživatele. Případně zkopírovat podle dat určitě.
Závěrem doufáme, že e-shop skončí ve správných rukou, aby nemusel končit úplně. Byla by to škoda. Registrovaných zákazníků, e-mailů na e-mailing atd je zde hodně (1000 + ), potenciál dalšího růstu zaručen. Musí to ale někdo vzít do správných rukou a se správným rozpočtem. Na tom to vše stojí a padá.
Důvod nabídky
Důvod prodeje je ten, že už na to nestačíme. Ve dvou, max ve třech s nízkým rozpočtem se takovýto velký projekt dělat nedá. Přerostlo nám to takzvaně přes hlavu, kdy jsme si mysleli, že vše půjde jednoduše a malovali si to na růžovo. Bohužel... Někdy to tak hold je a je důležité si to včas přiznat.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo