Breberky.cz

shoptetnovinka
Prodej: 8 000 000 Kč bez DPH

Krátce o projektu

Jmenuji se Eliška Dobiášová Turková a v roce 2015 jsem založila značku Breberky s jasnou vizí: poskytovat bezpečnější a ekologicky šetrnou alternativu jednorázovým plenám, vložkám...

Hodnota e-shopu

8 000 000 Kč bez DPH

Obrat za poslední rok

Neuvedeno

EBITDA za poslední rok

Neuvedeno

Stáří e-shopu

5 let a více

Majitel e-shopu

Martin Dobiáš

Návštěvnost za poslední rok

Neuvedeno

O projektu

Jmenuji se Eliška Dobiášová Turková a v roce 2015 jsem založila značku Breberky s jasnou vizí: poskytovat bezpečnější a ekologicky šetrnou alternativu jednorázovým plenám, vložkám a dalším hygienickým produktům. Naší prioritou je udržitelnost, kvalita a lokálnost – naprostá většina materiálů pochází z České republiky a EU a nese certifikát GOTS a potvrzení o VEGAN původu.

Naše klíčové produkty zahrnují:

  • Moderní látkové plenky a doplňky (přebalovací podložky, PUL pytle apod.)
  • Dámské látkové vložky (pro menstruaci i inkontinenci)
  • Látkové vložky do podprsenky pro kojící ženy

Co je předmětem prodeje?

  1. Skladové zásoby
    • Hotové zboží v prodejní hodnotě téměř 20 000 000 Kč (včetně DPH)
    • Zásoby metráže pro další výrobu v nákupní hodnotě: 1 500 000 Kč (včetně DPH)
  2. Prostorové vybavení
    • Možnost převzetí pronájmu v Poděbradech, zahrnujícího:
      • Regály, počítače, expediční stoly v hodnotě 150 000 Kč (včetně DPH)
      • Zařízení výrobní dílny (střihy, šicí a řezací stroje, pily, stoly) 150 000 Kč (včetně DPH)
  3. Zavedený e-shop a online marketing
    • E-shop provozovaný na platformě Shoptet: www.breberky.cz
    • PPC kampaně (Google Ads, Sklik, Meta Ads) s implementovaným Google Tag Managerem, Analytics, a Merchant Center
    • Aktivní sociální sítě:
      • Instagram: 3 300 sledujících
      • Facebook: 7 500 sledujících
      • YouTube: 600 odběratelů (používáme jej především pro osvětu a videa tak implementujeme přímo k nám do e-shopu)
    • Emailingová databáze: 17 000 kontaktů (SmartEmailing)
  4. Další aktiva
    • Profesionální fotografie produktů a kontakt na spolupracující fotografku
    • Dřevěný prezentační stánek pro offline akce na výstavách (hodnota: 40 000 Kč)
    • Seznam velkoobchodních partnerů v rámci EU, seznam výstav ČR a DE
    • Kompletní know-how pro dodavatele kvalitních materiálů
  5. Finanční systémy a podpora
    • Účetnictví v Money S3 a kontakt na externí účetní
    • Možnost spolupráce s externími partnery (fotografka, kódér, PPC apod.)

Proč značku prodávám?

Aktuální zdravotní stav mi nedovoluje věnovat se e-shopu tak, jak by si zasloužil. Velmi mi záleží na tom, aby značka Breberky dál rostla a prosperovala. Proto jsem se rozhodla předat projekt do rukou nového majitele, který se bude věnovat jeho rozvoji s péčí a vizí, jakou si zaslouží. Věřím, že značka má velký potenciál pokračovat v růstu díky své kvalitě, ekologickému zaměření a věrné zákaznické základně z řad maloobchodních i velkoobchodních odběratelů.

Náklady:

    • Hlavními nákladovými položkami jsou: mzdy a odvody zaměstnanců, náklady na externí spolupracovníky a pronájem prostor.
    • Pro zájemce může být poskytnut podrobnější přehled na vyžádání.

Prodejní cena

  • Cena za prodej značky a e-shopu: 500 000 Kč bez DPH (zahrnuje know-how, marketingová aktiva, e-shop a značku samotnou).
  • Cena za skladové zásoby hotových výrobků: 6 000 000 Kč bez DPH (přesná hodnota bude aktualizována ke dni prodeje).
  • Cena za skladové zásoby metráže: 1 200 000 Kč bez DPH (přesná hodnota bude aktualizována ke dni prodeje).
  • Cena za vybavení (stroje, stoly, regály): 250 000 Kč bez DPH (přesná hodnota bude aktualizována na základě domluvy).

Důvod nabídky

Breberky pro mě vždy byly srdcovým projektem, který jsem budovala s nadšením a vizí přinášet ekologické a zdravé alternativy pro rodiny. Bohužel, nemoc, která 10 let spala se letos zase probudila a můj zdravotní stav mi dnes neumožňuje věnovat značce potřebnou energii a pozornost. Chci, aby značka žila dál a rozvíjela se v rukou někoho, kdo sdílí podobné hodnoty a kdo vidí její potenciál tak, jako jsem jej viděla já. Věřím, že předáním značky dokážu nejen pomoci Breberkám růst, ale také získat potřebný prostor a čas na své zotavení.

Co je předmětem nabídky

  • Doména
  • Skladové zásoby
  • Balící materiál
  • Zaměstnanci
  • Profily na sociálních sítích
  • Kontakty na dodavatele
  • Databáze zákazníků
  • Zaučení
  • Logo
  • Vybavení šicí dílny
  • Metráž
  • a další...

O majiteli

Eliška Dobiášová Turková zakladatelka

zakladatelka značky

Kontaktovat majitele

Vložením e-mailu souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů