Breberky.cz
Krátce o projektu
Jmenuji se Eliška Dobiášová Turková a v roce 2015 jsem založila značku Breberky s jasnou vizí: poskytovat bezpečnější a ekologicky šetrnou alternativu jednorázovým plenám, vložkám...
Hodnota e-shopu
8 000 000 Kč bez DPH
Obrat za poslední rok
Neuvedeno
EBITDA za poslední rok
Neuvedeno
Stáří e-shopu
5 let a více
Majitel e-shopu
Martin Dobiáš
Návštěvnost za poslední rok
Neuvedeno
O projektu
Jmenuji se Eliška Dobiášová Turková a v roce 2015 jsem založila značku Breberky s jasnou vizí: poskytovat bezpečnější a ekologicky šetrnou alternativu jednorázovým plenám, vložkám a dalším hygienickým produktům. Naší prioritou je udržitelnost, kvalita a lokálnost – naprostá většina materiálů pochází z České republiky a EU a nese certifikát GOTS a potvrzení o VEGAN původu.
Naše klíčové produkty zahrnují:
- Moderní látkové plenky a doplňky (přebalovací podložky, PUL pytle apod.)
- Dámské látkové vložky (pro menstruaci i inkontinenci)
- Látkové vložky do podprsenky pro kojící ženy
Co je předmětem prodeje?
- Skladové zásoby
- Hotové zboží v prodejní hodnotě téměř 20 000 000 Kč (včetně DPH)
- Zásoby metráže pro další výrobu v nákupní hodnotě: 1 500 000 Kč (včetně DPH)
- Prostorové vybavení
- Možnost převzetí pronájmu v Poděbradech, zahrnujícího:
- Regály, počítače, expediční stoly v hodnotě 150 000 Kč (včetně DPH)
- Zařízení výrobní dílny (střihy, šicí a řezací stroje, pily, stoly) 150 000 Kč (včetně DPH)
- Možnost převzetí pronájmu v Poděbradech, zahrnujícího:
- Zavedený e-shop a online marketing
- E-shop provozovaný na platformě Shoptet: www.breberky.cz
- PPC kampaně (Google Ads, Sklik, Meta Ads) s implementovaným Google Tag Managerem, Analytics, a Merchant Center
- Aktivní sociální sítě:
- Instagram: 3 300 sledujících
- Facebook: 7 500 sledujících
- YouTube: 600 odběratelů (používáme jej především pro osvětu a videa tak implementujeme přímo k nám do e-shopu)
- Emailingová databáze: 17 000 kontaktů (SmartEmailing)
- Další aktiva
- Profesionální fotografie produktů a kontakt na spolupracující fotografku
- Dřevěný prezentační stánek pro offline akce na výstavách (hodnota: 40 000 Kč)
- Seznam velkoobchodních partnerů v rámci EU, seznam výstav ČR a DE
- Kompletní know-how pro dodavatele kvalitních materiálů
- Finanční systémy a podpora
- Účetnictví v Money S3 a kontakt na externí účetní
- Možnost spolupráce s externími partnery (fotografka, kódér, PPC apod.)
Proč značku prodávám?
Aktuální zdravotní stav mi nedovoluje věnovat se e-shopu tak, jak by si zasloužil. Velmi mi záleží na tom, aby značka Breberky dál rostla a prosperovala. Proto jsem se rozhodla předat projekt do rukou nového majitele, který se bude věnovat jeho rozvoji s péčí a vizí, jakou si zaslouží. Věřím, že značka má velký potenciál pokračovat v růstu díky své kvalitě, ekologickému zaměření a věrné zákaznické základně z řad maloobchodních i velkoobchodních odběratelů.
Náklady:
-
- Hlavními nákladovými položkami jsou: mzdy a odvody zaměstnanců, náklady na externí spolupracovníky a pronájem prostor.
- Pro zájemce může být poskytnut podrobnější přehled na vyžádání.
Prodejní cena
- Cena za prodej značky a e-shopu: 500 000 Kč bez DPH (zahrnuje know-how, marketingová aktiva, e-shop a značku samotnou).
- Cena za skladové zásoby hotových výrobků: 6 000 000 Kč bez DPH (přesná hodnota bude aktualizována ke dni prodeje).
- Cena za skladové zásoby metráže: 1 200 000 Kč bez DPH (přesná hodnota bude aktualizována ke dni prodeje).
- Cena za vybavení (stroje, stoly, regály): 250 000 Kč bez DPH (přesná hodnota bude aktualizována na základě domluvy).
Důvod nabídky
Breberky pro mě vždy byly srdcovým projektem, který jsem budovala s nadšením a vizí přinášet ekologické a zdravé alternativy pro rodiny. Bohužel, nemoc, která 10 let spala se letos zase probudila a můj zdravotní stav mi dnes neumožňuje věnovat značce potřebnou energii a pozornost. Chci, aby značka žila dál a rozvíjela se v rukou někoho, kdo sdílí podobné hodnoty a kdo vidí její potenciál tak, jako jsem jej viděla já. Věřím, že předáním značky dokážu nejen pomoci Breberkám růst, ale také získat potřebný prostor a čas na své zotavení.
Co je předmětem nabídky
- Doména
- Skladové zásoby
- Balící materiál
- Zaměstnanci
- Profily na sociálních sítích
- Kontakty na dodavatele
- Databáze zákazníků
- Zaučení
- Logo
- Vybavení šicí dílny
- Metráž
- a další...